tisdag 12 oktober 2010

Hemma från en underbar dag

Har precis kommit hem, elr nja, för ungefär en halvtimme drygt sen. Började dagen med sovmorgon, frukost o sen skola vid 09.20-10.00. Därefter 3h håltimme, vilket på jag rullade upp till min gudmors snart nyöppnade café uppe på Mariaberget. Smakade på hennes nybakta chokladsprängda muffins o dracke en underbar latte. Vilken barista hon är!
Därefter hade jag lektion-engelska- kl.13.00 där vi satt i en liten grupp o diskuterade våra engelskaböcker med varandra utifrån olika frågor. SKÖNT att detta nu är avklarat! Det betyder att jag inte har några fler englektioner resten av veckan o lite av början på nästa. Härligt o ärligt.
Åkte hem med kurrande mage och gjorde mig typ lunch-mellis, då jag inte hann äta lunch i skolan due to att jag var hos Bibi (gudmor) på fika vid 11-halv 12.
Senare ikväll vid 19 ska jag iväg på middag hos mormor o morfar. Det blir säkert lika trevligt som vanligt. Ååh så mysigt! Nu sitter jag o babblar igen. Dags att dricka upp chailatten o börja plugga inför latinprovet, som är på torsdag. Wish me luck!
Ignorera den töntiga texten under. FÅNGA DAGEN istället! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar