måndag 11 oktober 2010

Hejhallå,

Är hemma nu efter en dag med skola o jobb + franska vänner. Haha, jipiii, jag är omtyckt av fransmän o fransyskor! ehehe, glädjerus? ;) Ni vet ju redan att jag är total nörd när det gäller franska...och att få hänga med franska människor flera dagar i veckan...DET ÄR NÅGOT SÅ STORT ATT JAG KNAPPT VET VAR JAG SKA TA VÄGEN!! Hahaha (mitt hjärta goes BOOMBOOMBOOM!?)
Mmm, nerd, i know.


Anyway, jag mår bara bättre o bättre. Dagen blev "made" när Tovis kom till skolan imorse. (Hon är borta var tredje vecka pga möten..) Shit vad hjärtat slog volter när jag såg henne! Stod säkert tillomed o kramade henne flera minuter...stackarn..blev potatismos så fort hon kom till skolan..:( Haha jaja. Nu blir det family guuuuy på 6:an. WOHOOO!
Min kärlek!!..Utöver Tove dåra...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar