söndag 10 oktober 2010

Dags igen

Nu är det dags att börja blogga igen. Känner det. En liten paus kan va skönt, men sen blir det pinsamt. Mitt liv har börjat fyllas alltmer med prov o jobb. Likaså andra svårigheter. Saker kommer tillbaka, gamla problem som jag gömt mig för, saker som jag stuckit ner huvudet i sanden för och saker som jag drömmer om. Det är pinsamt o fånigt att jag inte vill prata om det i bloggen, men jag måste hålla det för mig själv.


För att istället prata om dagen kan jag beskriva den med 1 ord: BLÄ.
Allt har blivit fel, alltifrån att missa tunnelbaban o få vänta i 15 min till att bli utskälld hela tiden hemma osv osv. Har inte ens den koncentration som krävs för att skriva med korrekt meningsbyggnad här inne känns det som. Saken är att, jag bryr mig inte lika mycket nuförtiden. Jag är avslappnad, tar inte alltid hand om migsjälv, livet. Jag borde börja vakna upp o ta tag i de problem jag tycker jag har för att sen börja må bra på riktigt. Inte bara "se glad ut för att andra inte ska märka" utan att faktiskt må bra. Det är något jag inte gjort på ÅR.


I just can't wait to be happy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar