torsdag 16 september 2010

Piggeliiiiin!

Kom preciis hem från skolan! Idag har det bannimej varit en jäklans bra dag! :D hittills...;) man vet aldrig vad som annars kan komma flygandes...ett problem kanske! haha :)


Dagen började med matte tillsammans med latte + biscotti från Waynes Coffee. Lovely! Sen hade vi en rad uttråkande lektioner, bl.a. vikarie på naturkunskapen (fasen, då fick jag inte träffa bjöööööööörn *säger namnet med kraftig basröst och en gnutta sarkasm*) Lunchen bestod av pannkakor o massa SOCKER! *tumme upp!*




Slutade skolan kl1, varpå jag o Nicole gick ner till iqa o köpte oss lite mer socker i form av godis...(i know, shouldnt, but cant resist! Och vad gör det för skillnad om jag ändå inte kan bli överviktig? (y) Då gör det ju varken till eller från!...)




Sååå, nu sitter jag här i min ensamhet...och lyssnar på de små oemotståndliga pipen från mina marsvin, som tyder på att de vill ha nåt gott att äta...får väl ge efter och fylla skålarna med lite smaskens, antar jag... ;D




Ni behöver inte vara oroliga. Jag LOVAR att jag med nästan bombsäkerhet slänger in några bilder från dagen om en stund. :)
*HJÄRTA*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar