måndag 20 september 2010

Och, ehm...måndag dåra.

Har en stark känsla som säger mig att måndagar inte för något bar med sig, om man inte gör dem till nåt bra dåra, förstås!
Idag kom jag till skolan vid kvart i nio och labbade på naturkunskapen. Askul att peta på gråsuggor, verkligen..*peeat-peeeeat*...
Franskan var kul, som vanligt. Wish i could have french lessions all day long! Och jag skojar inte. Ja, jag är en franska-nörd! No doubt about that!...:P


Iallafall, här är dagen, som vanligt, i bilder. Enjoy!


Behövde kissa när jag kom till skolan. Var helt enkelt tvungen att fota PRECIS då. Can't blame myself!


Jag och Nicole festade till det, som vanligt, på matte C-lektionen. Ignorera att Nicole ser droooogad ut! Just the sugar-rush! ;D


That's all for today. Vi hörs imorn med BIIIIIIIILDEEEER! :D
Sov så gott, sötnosar.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar