torsdag 16 september 2010

LISTA!

Fasiken alltså...kan helt enkelt inte hålla mig borta. Kaffet får vänta, för häär kommer en lista! :D




Du heter: Josefine Sjögren
Smeknamn: Josse, Bosse, Joseph, Mimi
Favoritfärg: Rosa o lila
Låt som när du är ledsen sörjer till? DIE MOTHERFUCKER DIE!! Hahaha, skoja. Jag sörjer inte...är jag ledsen peppar jag upp mig!
Beroende av: Socker o vänskap
Vad tror folk om dig? Flamsig, stark, högljudd och oblyg. Och det stämmer oxå! 
Vad får du oftast komplimanger för? Min humor, mitt lockiga hår och tydligen luktar jag gott också..
Hur imponerar man på dig? Genom att vara oförutsägbar!
Brukar du skratta för dig själv? Varje dag, faktiskt..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? *Snuttis, i love you. Vi ses snart!<3*
Hur svarar du i mobilen: *Hellooo* elr *Josse här!*
Vem pratade du i telefon med senast? MAMMA!
Antal timmar sömn inatt: 7h
Sov du ensam: Nope, har ju mina nallar..
Brukar du komma i tid: Oftast, men ibland inte...men OFTAST..
Hur känner du dig nu: Speedad, förväntansfull, peppad på livet!
Favorit dryck på morgonen: Te elr kaffe...juice på helger
Är du blyg? *lång inandning* NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
Sysslar du med någon idrott: Noooooothiiiiiing, är en sooooffpotatis...som för det mesta är ute på äventyr o därför inte hinner ligga i soffan...synd va? :(
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tror på attraktion vid första anblicken, ja. Vi är skapade för att ha sex, därför dras vi till varandra...*only telling the truth...vissel-vissel..*
Har du spytt offentligt: Nej, alltså, jag har aldrig förstått detdär med att spy offentligt...såååååå onödigt ;)
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Iaktta morgonståndet, kissa ståendes, ha brallorna hängandes vid halva röven hela dagen..
Är du nöjd med ditt liv: YEAH!
Är du bortskämd: Ja, lite tror jag nog. Har alltid fått väldigt mycket trots att ekonomin inte alltid är på topp!
Vad gör du i morgon: Då är det fredag..lång sovmorgon, fredagsfrukost, skola, fika, jobba, lekleeka med vänner! ;)
Vad är det värsta du vet? Oäkta människor som inte går att läsa av. Folk som inte kan uttrycka sig. Människor som går extreeeeeeeemtlångsamt mitt framför fötterna på en på stan...*gaaaaaaaaaaaaah*
Har du bra vänner och äkta vänskap? OOOoooooja. Plenty of them.
Vad är du bra på? Peppa upp människor med skämt o sprall, gå in för stunden.
Vad är du dålig på? Att vara långsiktig. Enligt mig ska ALLT HÄNDA NU! Vem vill vänta, lixom...?
Du samlar på: Bilder! Gamla, fula, roliga, onödiga, u name it. I've got them. Måste rensa nån dag...innan datorn exploderar av överbelastning.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Michelle, Linnea, Mormor, Morbror, Tove...finns fler...
När grät du senast? 2 dagar sen.
När var du utomlands senast? I juli, 1 månad i Sri Lanka!
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Flytta hemifrån!! Shoppa, fiiiiiiiika *its my issue...*
Vill du gifta dig? Jaja, visst....det är bara det att han leker hide and seek med mig just nu. Ett jäkla bra gömställe har han.................
Vill du ha barn? Mmmmmmmjoo, 2 blir fint!
Är du musikalisk? Jajamän!
Vad dricker du helst när du är törstig?: Pepsi elr kolsyrat vatten
Bor dina föräldrar tillsammans? Nope, not at aall.
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Är det ens en fråga...varför inte byta ut frågetecknet mot utropstecken... 
Det perfekta fredagsmyset: 1. Choklad 0 chips med dipp + cola. 2. Ben n' Jerry 3. Vaniljglass med géléhallon i-ploppade + choklad och kolasås + marränger! *yumyuuuum*







That's all for me right now. NU blir det kaffe!! :D

2 kommentarer:

  1. Du måste ju länka till min blogg där du fick listan ifrån!!! ;)

    SvaraRadera
  2. hahaha, jaja, if that's what you want! ;)

    SvaraRadera